-nuurr9206 canım bu atak nasıl bir şeymiş anlatayım sana, bebek kendinde bir değişiklik fark ediyor, ama onu nasıl kullanacağını bilmiyor. Bu ataktan sonra yeni bir gelişim gösteriyor. Mesela dönmek, emeklemek, yürümek gibi. Bir insan yürüyorken bir anda uçabildiğini fark ediyorsun. O zaman korkarsın ve ne yapacagını bilmezsin. Buda öyle birşey. Bi özellik fark ediyor ve onunla başa çıkamıyor. Bu ataktan sonra muhtemelen dönme hareketleri gelişecek, yüz üstü daha rahat durabilecek ve beyin gelişimi bu aydan sonra değişime uğrayacak. Oda şaşkın ve ne yapacağını bilmiyor. İştahı yok korkuyor. En iyisi zorlamamak bol bol oyun oynayın. Çıkabiliyorsanız yürüyüşe çıkın. Yüz üstü aktivite yapın.