elifhanimm helix bence takın biriniz daha önce bitersiniz vs yine bulaşır gerçi mümkün mü bilmiyorum ama korona bu belli olmaz
Synmannesi helix Ben hiç takmadım herkes pozitif olduğu için iyileştikten sonra da hiç öyle detaylı bir temizlik yapmadım çamaşır suyu felan çünkü yedi gün sonra bulaşıcılığı ölüyormuş
helix biregesevdasi bebeğime test yapılmadı ama ateşlendi, acile götürdük covid geçirdiğini söylediler bizle temaslı olduğu için
Birannebirbebekkkk Belirtileriniz neler? Herkes pozitifse ben takmazdım ama tabi siz bilirsiniz doktora danışabilirsiniz
elmaliturtam Çok geçmiş olsun doktorların dediği virüs yükünden dolayı herkeste pozitif olsa maske takılmalı kesinlikle diye.
basaktpe12 helix valla eşim negatif ben pozitifsim maske takmadım eşime geçmedi eşim takma gerek yok bende hafif belirti var dedi ama testi inatla negatif çıktı