Dk16 Arkadaşlar merhaba ben sezaryen olalı 71 gün oldu sma dikişlerim hem kaşınıyor hem de kırmızı pembe arası bir renkte bir de sanki terlemiş de tuzdan yanıyormuş gibi bir his var Akıntı veya şişlik yok ama rahatsız eden hisler var bir de dikişin üstünde kalan göbeğim hala hissiz ve dokunulmasını istemiyor Sizde de oldu mu böyle şeyler 🤷🏻♀️
MerveCinarKaya Dk16 36. Gün benım de aynı. Hatta göbek sarkık ve dikiş yeride gergin ya parası pişik gibi oluyor boş kaldıkça havalandırıyorum
Birezgibirtalha Evet canım ben 4ay 14 gün oldu hala aynı kaşınır ama kaşıma bi de üşütmeye aşırı dikkat et sanki dikiş old Kısım kopacak kadar agrıyor benim agrı esiğim düşük kendine göre düşün sen
MerveCinarKaya Dk16 aynen aynen . Hava almadığı için de pişiyor. Vişey sürmeye de korkuyorum. Doktora soracagım. Bu benim 3. Sezaryenım . Hıssızlık de çok uzun süren gecmıyor.
Miss Benimde 50 gün oldu olalı kasinma yok ama sağ köşe hafif yara oldu ağrımda yok hic hissizlik dersen o bende de var artık böyle kalcak canım 🙋
Deletedmom115 Dk16 9 ay önce doğum yaptım benim sadece hissizlik devam ediyor onun harici bir sorun yok ama daha yeni sayılır zamanla geçer
Jrarya Dk16 6,5 ay oldu kaşıntı arada oluyo hissizlik hala var birde derlerdi inanmazdım ama hava bozunca sanki içerden bi ip çekiliyomul gibi hafif bi sancı oluyo
Miskokuluevlat Kızlar benimde 4 buçuk ay oldu 2 gün önce dikiş bölgemde biraz kanama oldu neden acaba
Miskokuluevlat Miss evet sanırım tahriş ara ara küçük kabarcıklar oluşuyor ve onlarda kanama yapıyor sanırım