Bugün 10 aylık olduk kızım yürüyor 2-3 haftadır iyice sağlamlaştı :) Dede anni baba dittii (gitti) mama ufff diyor gerisi kafasına göre :) Bay bay gel alkış bayadır yapıyor bu aralar pek iştahsız insanlıktan çıkarıyor beni yemek yerken ama şükür bunada 🤪