Asyam06 iyi akşamlar kizlar .2 yasinda kızım var kulağının tam arkasında minik bir sislik dikkatimi çekti. Mercimek gini dokununca oynuyor. Başına gelen var mi 2 hafta sonra cocuk doktoru ve kbb.den rabdevumuz var ama icim içimi yiyor
Mrs_Mert Asyam06 kuzenimde küçükken boynunda vardı. Kulak altında. Doktor önemli değil büyüdükçe kaybolur dedi. Şu anda bi sıkıntısı yok. Sizinki de öyle bişey olabilir. Doktor en doğru bilgiyi verecektir 😊
Asyam06 Mrs_Mert teşekkür ederim cevabınız için. Doktora yazdim acelesi yok 2 yas kontrolünde muayne ederiz dedi ama tabi İnternete bakınca bir sürü şey görüyorum haliyle evham yapıyorum
Mrs_Mert Asyam06 sık karşılaşılan bi durum sanırım ki doktorunuz rahat davranmış. İçiniz rahat olsun bence gittiğinizde anlaşılır ne olduğu