Asafmomm 6. Ay aşısının tekrsrı bu aşı. Bizde henüz olmadık ama 6. Ayda 2 gün boyunca ateşliydi. 38,5 geçiyordu. İlaç veriyordun yarım saat geçmeden yükseliyordu. Ilık kompresler, duş, lrtamı serin tutma falan 2 gün boyunca gözümü kırpmadım. Aşıdan kaynaklıydı. Çok korkmuştum. Bu aşıdanda çok korkuyorum bu yüzden, çok geçmiş olsun takipte kalın mutlaka🙏🏻 fitil paranox s bulundur mutlaka yükselirse çok son çare fitil.
Şurup da pedifen düşürüyor.