Cansu10 Kızlar 3 aylık kızım ve 1 ay sonra işe başlıcam ama hiç bi şekilde biberondan emmiyor ne yapmam lazım önerisi olan var mı
Betty Cansu10 bende seninle aynı durumdayım ve pazartesi işe başlıyıcam biberon tutmadıgı gibi bu ara dogru düzgün emmiyo bile bebek olunca çalışmak tam bi ölümmüş gerçekten insan başına gelince anlıyor
Kavunicibalik Cansu10 bence sevinmelisiniz. Biberon meme reddi yapar bir süre sonra. 1 ay sonra bebeğiniz 4 aylık oluyor, alıştırma bardağıyla beslenebilir.
EzgiDuru Cansu10 canm bnde avent natural vardi ama kizim lansinoh sevdi artik onu kullaniyorum bi dene istersen
Yepisyenianne Aynı şey oğlumda da var hem emmeyi reddediyor hem de biberon almıyor emzik almıyor. Çoklu besin alerjisi olduğu için kilo alamadı bu ay ve mamaya başladı doktor kaşıkla vermeye çalışıyorum ama onu da zorlayarak veriyorum artık.
Cansu10 Yepisyenianne çok zor ya ilk doğduğunda sütüm gelmemişti 1 hafta falan almıştı biberonu ama şuan tekrar deniyorum almıyor