Mysunshines17 Goktugmom_ Sma 2 numarasını kullanıyorum ben ikizlerime gece özellikle bu mamayı veriyorum gündüz Aptamil veriyorum..Gayet memnunum ,hafif çok gaz yapmayan ayrıca bir tık daha yok tutan bir mama kabızlık ve kusma da yapmıyor memnunum
Adigeayse Esema en iyilerden biri ilk defa mi mama alıyorsun kızına yoksa daha önce başka bir mama kullandınız mı?
Adigeayse Goktugmom_ ben aptamil kullandım ama benim kizimda fazla kilo almadı iste bebekten bebeğe değişiyor kiminde bir mama çok gaz yaparken diğerine çok güzel kilo yapıyor. Insallah senin bebeğine de bu mama yarar.