Evlatkokusumis Tabak ekmek bıskuvı bardak elıne ne geçerse yere atıyo böyle olan varmı aranızda 2 yaşında bide sureklı vurma huyu var bana karşı oyuna cevırdı ağlıyorum yalandan hoşuna gıdıyo ağla dıyo ağlamayınca daha çok vuruyo
SerpilG Evlatkokusumis yaşları aynı huyları aynı. Bizimki cimcikliyor genelde nadiren vuruyor. Anlatıyorum ama anlamıyor. Can yakmak için değilde oyun olarak yapıyor
Fatmanur68 Evlatkokusumis benim kızımda 2yaş 3 aylık aynı bahsettiğiniz gibii kendini ifade etmeyi bilmedigi için öfkesini öyle anlatmaya çalışıyormuş yada birşey istediginde onu anlatmaya çalışıyormuş.Çok araştırdim hatta doktora bile götürmeyi düsündüm ama dogru yönlendirme ile cok aza indirdik şuan ilk zamanlara göre çok iyi durumda.
sedaomur26 Evlatkokusumis 😂😂 aynıyız aynı herşeyi fırlatıyor aynen kızımda vuruyor saçımı çekiyor ısırmak istiyor 🥴 yaptığın yanlış vs diye uyarınca da sus sus diyor bir ergen havalar hiç sorma 😂😂😂 çevremdekiler çok yaramaz uyar kız vs. Diye söyleniyor ama umursamıyorum çocuk sonuçta yaptığının yanlış olduğunu anlasa yapmazdı 😊 su sıralar da kendine oyun alanı buluyor sürekli oyuncaklarını belirlediği alana taşıyor yaklaşan olursa da gidin diyor 😂😂 ergen ergen hareketler çokkk tatlı amaaa ay kanım kaynadı bir öpemde gelem annesi Kurban 😂😍