Aysnndoruk merhaba yardımcı olabilirim umarım.benim bebeğim 1 yaşına kadar hasta olsa da olmasa da burnu dolu gezdi.burun aspiratörüyle arkadaş olmuştuk artık sürekli serum fizyolojik sıkıp sümük çekiyordum.ilk olmaya başladığı zamanlarda doktor bazı bebeklerde bunun olduğunu, 1 yaşından sonra geçtiğini söyledi.gerçekten de ilaç filan fayda etmedi ama 1 yaşında o akıntı bıçak gibi kesildi sonra hiç temizlemedim.akıntı dedğim de burnu akmıyordu ama içi fırıl fırıldı, genzi falan doluyordu anlıyordum.eğer böyle bir şeyse geçebilir ama doktorunuza danışın yine de.eğer grip için soruyorsanız onu bilmiyorum ama geçenlerde biz de grip olduk hastalık geçmesine rağmen genzimiz hep doluydu sonrasında.15 günde geçti