Merhaba sevgili Anneler
2 aylık oğlum var hiç emziremedim sütümu sagip biberonla veriyorum yani sıra mama takviyeside yapıyorum tabi öğrenmek istedigim şu son 1 aydır belki biberonla savaşıyoruz emmemek için zorluyor kendini tabi ben ısrar edince yorulup emiyor sonrasında yeri geliyor çökelek gibi yeri geliyor olduğu gibi çıkarıyor hele bugün her biberon sonrası kustu araliksiz hemde böyle bir durum yaşayan varmı?