Merhaba bır haftadır bebegım emerken benı aşırı zorluyor ve ağlama krızlerıne gırıyor. Ayrıca huzursuz gündüzleri durmuyor hıc normalde hıc böyle bır bebek degıldı sakındi baya. Bu atak donemlerını nasıl atlattınız bırde ne kadar sürer😔😔 diş çıkarıyor da olabılır ama bılmıyorum ya yardımcı olun🙏