Kızlar oğlum 13 aylık. Gece saat başı uyanıp emmek istemeye başladı Bir Sabah uyandığımızda ikimiz de çok yorgunduk ve gece emmesini bırakmaya karar verdim önce ilk gün ona sürekli sen artık büyüdün gündüz meme var gecememe yok diye sürekli söyledim Onunla konuştum gece saat 9 gibi emzirdim 9.20 gibi bir kase yoğurt yedirdim, 9.40 gibi de gece uykusuna yatırdım ama uyuturken emzirmedim normalde emziriyordum Çünkü heralde tok olduğu için çok üstelemedi ayağımda sallayarak uyuttum ve ona gece meme olmadığını gündüz Meme olacağını söyledim. Beklediğim kadar zor bir gece geçirmedik saat 2 ile 4 arası bayağı bir huzursuzlandı ama çok fazla ağlamadı Sadece mızıklada Uyumaya çalıştı uyuyamadı meme istedi ben sürekli ona meme yok meme gündüz var Gece yok diye sürekli söyledim Onunla konuştum öptüm falan emzirmedim ama saat dörde doğru acıktığını hissettim Çünkü karnından sesler geliyordu dayanamadım emzirdim ama emzirirken yarı uyur vaziyetteydi sonra sabah kalktığında Günaydın Sabah Oldu Sabah meme var Hadi gel seni emzireyim deyip öyle emzirdim beklediğimden rahat geçti bugün 5. günümüz gece sadece 2 kere kalkıyor Onda da su veriyorum tekrar uyuyor gündüz beslenmesi o kadar düzeldi ki kahvaltı yaptıramıyodum ve şu an çok güzel yemek yiyor, Tabii gece memesini kestim yani gündüz yine Emziriyorum Hatta gündüz emzirmemi birazcık daha sıklaştırdım gece emmediği için. Ve gerçekten gece daha rahat uyuyorum oğlum da uykusunu almış bir şekilde uyanıyor.
Eğer gece emzirmeyi bırakmayı düşünüyorsanız Öncelikle kararlı olun Çünkü siz kararlı olursanız o zaman çocuklar Gerçekten bunu hissediyorlar. konuşun sakin davranın ilk gece Evet zor geçti ama beklediğim kadar zor geçmedi çok ağlamadı Ben daha çok ağlayacağını düşünmüştüm Eğer dayanamayıp vazgeçeceksiniz hiç başlamayın Çocuğunuz boş yere ağlatmayın. Hala gece uyandıgında bazen meme diyo ama gece meme yok dıyorum ustelemıyo su içip uyuyor.