Sdtyldrmklkn 4 ay 10 günlüguz bugün sünnet olduk. Ne zaman iyileşir. Yaptıranlar bilgi verebilir mi rica etsem 🤗
Nur006 Sdtyldrmklkn bizde 4 aylıkken yaptırdık. İlk gece ağlaması oldu başka da ağlamadı 10 günde iyileşti. Karton bardak kesip koyuyorduk. İnşallah sizin de çabucak iyileşir.
Yaseminnnnn93 Sdtyldrmklkn iki bucuk aylikken yaptık hic aglamadi her bezine krem sürüyordum pipi kismina bardak falan koymadik rhatsiz olmasin cocuk diye 15 gune tamamen iglesti cok sukur iyiki erken yaptirmisiz
Nur006 Sdtyldrmklkn valla ben iyileşene kadar takılı tuttum. Çok şükür bi sorun olmadı rahat ettik hep hiç sünnet olmamış gibiydik
Bebegimm1 Sdtyldrmklkn evet karton bardak koydum doktor koy demisti 4 5 gun kadar koymustum birde doktor ertesi gun banyo aldırabilirsin dedikten sonra ben her gun kuvete su koyup 5dk bekletmistim burda yazmislardi cabuk iyilesir demislerdi
Banu_alper Sdtyldrmklkn ayyy bizde yarin gidiyoruz doktora gun almaya 18 aylik oglum yumurtalık ameliyati olacak birde sunnet simdiden gerginligi sardi beni nasil olacak diye cok hareketli ya e bebekte sunnet icin bezler var ondan mi alsam acaba bilemiyorum bende
Gayeefe Sdtyldrmklkn 3 güne iyileşiyor masaj yapın her Alt değişmede bize doktorumuz söylemişti bir sorunumuz olmadı 4 aylıkken yaptırdık bizde 16 aylığız