Yagz Oglum 20 aylık bıngıldagı kapanmamıs hemsire dedi kapanmazsa kan degerleinde sorun vardır dedi öle gec kapanan varmı yardımcı olurmusnz
Sarikuzumalp Yagz bizde 20 aylığız kapanmadı daha hemşire baktı kapanır dedi ama tekrsr baika hastaneye gideceğim
Yagz BabyGroot evt kulladk ocean kullandk hemsire bide bizimverdigmzi kullan dedi saglık ocagı Onu kullanıyoruz ama yine aynı
sedaykn Yagz Geç kapandı benim kızımın. Kan değerlerine baktılar 18. Ayda normal çıktı. Sadece d vitaminine devam ettik. Şu an 23 aylık çok minicik bir açıklık kaldı kapandı sayılır.
Sarikuzumalp Yagz evet aynıyız temmuzun kaçı :) bende randevu alıp götürecektim randevu yoktu aklıma geldi yarın arayacağım yine
sedaykn Yagz Magnezyumuna falan bakıyorlar siz doktora götürün testleri normalse doktor bekleyin diyor zaten.
BayanSirine Muhtemelen kan değerleri düşüktür bi baktırın isterseniz. 2 yaşa kadar da süresi var canınızı sıkmayın
Yagz Sarikuzumalp 12 temmuz bizimki ben bugun götürdüm kanına baktı bakalm yarın çıkack inş bişey çıkmaz