Çok geçmiş olsun. Bizde 10 aylık olduk bu duruma 6. Hastalığa 1 hafta önce yakalandık yüksek ateş ve sonrasında ciltte döküntüler oldu. Doktorumuz bu durumun çok normal olduğumu pişik için krem kullanmanızı söyledi. Bende sebamed pişik kremi kullanırım ve popodaki pişik 1 günde vücüt ense kulaklar ise 3 4 gün içinde iiz bırakmadan kayboldu. Tavsiyem ateşi var ise ona dikkat et ama döküntü geçiçek kendiliğinden.