arzunur ben 3 aydır çekiyorum su anda antibiyotik kullanıyorum ama kızarıklık varsa benden daha ağır durumunuz. Mutlaka genel cerrahiye bir görünün ultrason çekip bakarlar
ihmal etmeyin ama apse olmasın allah korusun. Ciddi bir sıkıntı çünkü mastit.
onun dışında hemen rahatlamanıza yardımcı olup geceyi biraz olsun rahat geçirmek için;
önce duşa gir sıcak su ile yukarıdan aşağı doğru masaj yapın
duştan sonra gögüs ucuna doğru masaj yapıp gögüs ucunu yumusatın ( sertken bebek emmekte zorlanır ve istemez tam boşaltamaz) sıkarak biraz sütün boşalmasına yardımcı olun ( bazen ben kendim yapamıyorum eşim yardım ediyor o kadar kötü şişiyor) ondan sonra tekrar emzirin ne taraf daha şişie çenesi o tarafa baksın yani kolaltı emzirmede işe yarar çene ne tarafa bakarsa bebek o taraftaki sütü daha kuvvetli boşaltır