Kiymet ensesi ve gogsu soguksa üşüyordur:) benim kizimin el ve ayaklari buz keserdi resmen. Bak mesela “Dolaşım sisteminin en uç noktaları olan eller ve ayaklar genellikle soğuk olur. Bu durum sadece bebekler için değil yetişkinler için de geçerlidir. Bebeklerin dolaşım sistemleri doğduklarında tam gelişmediği için ellerinin ve ayaklarının soğuk olması doğal bir durumdur. Bebeğin üşüyüp üşümediğine ellerinden ayaklarından değil, ense, göğüs ve sırtından bakılmalıdır.”
terleyen cocuk daha cabuk hasta olur. Yegenimi de sarip sarmaliyolardi cocugun gogsu sirti yuzu isilik icindeydi ve asla uyumuyodu oyle boyle ikna ettim cocuk duzeldi🙈 bide sicaga alisan bebek en ufak esintide hastalaniyo.