ygz08 kesinlikle tavsiye etmiyorum kız kardesim yaptırdı pandeminin en yogun oldugu dçnemlerde hastaneye gitmesin diye cocugu kurbanlık gibi yatırdı heryerini tuttular doktorda tek gelmişti sacmalık gidin hastanede yaptırın en azından cocukta travma kalmaz bir gün boyunca yavrum sadece gözlerini oynattı korkudan