Gulsen96 Kizlar bebegim sinirden sacini yoluyor.nasil kendini sikip yoluyorsa sok oldum resmen.ilk defe karsilastim neden ola bilir acaba bilgisi olan varmi
Cicekimftm Gulsen96 hemen hemen her bebekte oluyor,bizdede oldu. Tepki vermeyin ki oyun sanmasın. Dikkatini dağıtın
Yagz Bizimkide öleydi canm bi arkadas dediki cocuk sosyallesmesi lazmmıs sürekli evdeydi bizimkide annemlere götürdüm ii oldu gercekten bi daha yapmadı suan 20 aylık
Gulsen96 Yagz evet canim 3 gunde cocuk cok degisti bir asabilik geldi cocuga.babasida diyorki bu bizim cocukmu o derece degisti yani Sinirden bizi vuruyor bagirir gibi yapiyor.az oncede sacini cekti yaa
cennetim18 Yagz dogru disari cikarip park falan olmazsada agresif oliyor sanirsin kucuk ergen 28 aylik benim kiz
cennetim18 Benim kizimda bazen sinirlenimce yapiyor ustelemiyorum dikkat dagitmaya calisiyorum eger saglik problemo ypksa yani kulakda bir sorun yada dis cikarma gibi dikkat dagitmaya calismak gerekiyor yada elini tutup sevip sakinlestirmek gerekiyor
cennetim18 Gulsen96 benimki beni cimdikliyor sinirinden elimi isiriyor cok zor vallahi cocuk buyitmek malum 2yas sendromu sonuna kadar yelasiyor yasatiyor😄
Yagz cennetim18 valla ailenin yanına götür yani kalabalık ortam istiyo sürekli anne babayı görüyo bizimki başkasını görünce aglar mesela anne baba dısında çünkü alısık degil
Gulsen96 Pamuguum canim bu oyle sac cekme degil yaa sanki biriyle kavga ediyorda hirslanmis sacini yolucak
cennetim18 Yagz bizimki alisik kalabalil ortama ama malum corona var birde gecen hafta nezle oldu yeni oyilesti simdi hopladigi yeri gostersem gulersin cok hareketli
Yagz cennetim18 ay bizimkide suan nezle oldu çok zorlanıyoruz ama bizimkide masallah hareketli şuan anlıyabiliyorum seni