Nida1404 Woody kendi başıma yapamıyorum denedim ama yapamadım bi profesyonelle çalışmak istiyorum ağlamasına dayanamıyorum
Woody Nida1404 e yine aglayacak ki. Demek ki bebeğiniz hazır değil. Kitaplar okuyun konu hakkında. Onlara göre ortaya karışık deneyin 😀 Mesela sallayıj ama uykuya dalmasına yakın durup pış pışlayın gibi
Nida1404 Woody bebeğiniz uykuyu çok sevecek, uyku kıymetlimis, irlandalı anne bunları okudum bir çok da eğitmen takipteyim aboneyim hepsi farklı bir tanesi tutmuyor 😂 denedim de ama başarılı olamadım 1 ay geçsin dedim kızımın unutmasını bekliyorum
Benbilmemanam Deletedmom_52 nasil alistirdiniz acaba kendi kendine uyutmayi. Benim kizda ayakta sallanarak uyuyorda. Bide kac aylikken alisti
Deletedmom_52 Benbilmemanam 8.aydan sonra alıştı, ben önce kendi yatagıma koyuyodum oynaya oynaya uyuyodu kendisi sonra kendi yatagına koyuyodum. Sonra zamanla direk kendi yatagına koymaya başladım yanında bekledim başını okşadım yine oynaya oynaya uyudu kendisi
Benbilmemanam Nida1404 ahh bende ayakta salliyorum :( nasil biraktiricaz bilmiyorum.. kac aylik bebeginiz
Nida1404 Benbilmemanam 7 aylık canım inan bende bilmiyorum salla dur tekniği uyguluyorum ama oda faydasız
Mayisannesi34 Nida1404 bende bundan çok korkuyorum bir sefer denedim 15-20 gün kadar iyiydi sonradan ne olduysa uyumamaya başladı bıraktık 😊
Nida1404 Mayisannesi34 bu yüzden profesyonelden yardım almayı düşünüyorum canım körü körüne eğitim verip bçtam oldu derken tıkanıp kalmak yıkar beni 🤦🏻♀️😂 Allah sabır versin
Benbilmemanam Nida1404 benimki 3 bucuk aylik. Şu 4. Ayi atlatayim allahin izniyle bide ben denemek istiyorum uyku egitimini. Gece neysede gunduz sallamayi bıraktığım an kipirdaniyor. Hicbir is yapamiyorum
Mayisannesi34 Nida1404 çok uçuk fiyat veriyorlar ya bende ondan vazgeçmiştim araştırıp kendim yapmıştım. İyiydi ama sonradan ne olduysa uyumayı reddetmeye başladı
Nida1404 Mayisannesi34 ben aldıktan sonra başarılı olup memnun kaldığımda inşallah buraya yazıp yardımcı olmaya çalışırım