En son regl başlangıç tarihim 13 subatti kızlar daha sonrasında lekelenmeler oldu aslında sprial de taktırdım ama kontrolüne gitmedgm için korkuyorum.Test yapsam cikarmi yoksa daha erken mi sizce.. Bide evde bı yöntemle öğrenebilir miyim eşime soylemek istemiyorum da💕🙏🏻😘