Merhaba hanımlar, bebeğim 9 aylık. Doğduğu günden 7.aya kadar annem benimleydi fakat 2 aylığına annem evine gitti o sırada da kaynanam bakmaya geldi.( Haftada 2 gün okula gidiyorum, 3′er saat.)babannnesıyle oynuyordu peşimden asla aglamıyordu ama annem geri geldi. Kaynanam döndü ve bebegım okulu bırakın evde tuvalete bıle gıdemıyorum. Kendını parçalar gibi ağlıyor boğazı yırtılırcasına. Annem de şaşırdı 2 ayda nolmus buna dedi, doğduğundan beri annemle oynardı benden ona giderdi resmen..3 gün oldu anneme alışamadı bırakır bırakmaz aglıyo.ne yaparsa ne oynatırsa gene de susmuyo. bunu nasıl aşabiliriz cuma günü okula gidicem 3 saat boyumca aralıksız aglar mı. :(