yaramaz_bocegim merhaba, 1 yaşına kadar her ay takip doktorumuza gittik. 1 yaşından sonra ise doktorumuz 2 ayda 1 çağıracağımız söyledi. Doktora sorundan ziyade bebeğin gelişimin takibi için gitmek gerekiyor. Her gittiğimizde doktorumuz persentildeki durumunu, kalça cıkıklıgı riski 18 aya kadar devam ettiği için onu, testislerini, motor becerilerini vs kontrol eder, ek gıda hakkında yardımcı olur. Ben ay içerisinde hazırlıadıgım aklıma takılan konuları sorarım.