Kızlar benim bebeğim bir aylıkken covid oldu atesi 39 oldu ve nöbet geçirdi. Epilepsi sanip luminalletten başlamislar doktorlar . Genine bakıldı temiz çıktı ankarada en iyi nöroloji doktoruna gittik ayşe serdaroğlu epilepsi değil %90 dedi. Ama bu ilaci hala kullanıyoruz olmamasına rağmen. Yan etkisi nedir yaşayan bilen tecrübesi olan allah rızası için aydınlatsın