Laviniaaa evet o zamanlar sıçrıyodu. yanımda uyutuyodum ona dönük oluyordum. Dua okuyordum uyuturken, sıçrarsa da hemen yanında olduğum için elini tutuyodum. Hemen tekrar dalıyordu. İlk 6 ay size yakın uyursa iyi olur, geceleri korkmaması fazla uyanmaması için