Sehribanu 27.03.2021 cumartesi günü dünyaya gelen oğlum Kayra’nın bugün altını açtığımda büyük idrarını yapmış olduğunu ve bezin küçük idrarına denk gelen kısmında pempemsi ıslaklık olduğunu farkettim . Neden olmuş olabilir . Daha önce karşılaşan var mı ?
ezgizehra Sehribanu bol bol emzir canim üre kristalleri yeterli sivi alamaynca atılır idrardan bezde o şekilde leke yapar
Misterious Susuz kalmış olabilir daha sık emzirin. Tekrarlarsa enfeksiyon olabilir. Bir kere daha görürseniz mutlaka dra danışın.
2110_yuhat Benim oğlumda da vardı hatta ben kan sanmıştım acile götürdüm onun idrar kristali olduğunu erkek çocuklarında normal olduğunu söylediler ama vücudu sıvı kaybettiği için yoğun bakıma aldılar 3 gün yatmıştı sizinde doktora götürmenizi tavsiye ederim