Arkadaşlar ben seneler önce alışveriş yapıyordum fakat yüksek gümrük vergileri geldiğinden beri hiç bişey almadım uygulamasını da silmiştim. Sizlere şunu sormak istiyorum istisnasız her üründe vergi ödüyor muyuz? Vergi odemedigimiz ürünler var mı? Vergi tutarı yazıyor mu mesela alacağımız bir üründe yani supriz olmasın sonra ?