Nurseda2612 biz BNB satın aldık aylardır da bekliyoruz 30 bin yatırdık paramız 150 bin oldu satalım dedim daha yükselecek diye satmadı eşim şuan biraz zararımız var 100 bin olunca sat dedim yükseldi bütün borsa ama binance kilit şuan da satış yapamıyoruz 309a emir verdik yükselirse otomatik satışı olacak mart ayı vergi ayı olduğu için borsa bizi kandürüyür😀 boğa misali inşallah düzelirde direk ETH alırız