RainOverMe
bizimki hem meme hem de su bağımlısı😬 6. ayla beraber direkt alıştırma bardaklarından aldım, NUK marka. Önceleri tutamıyordu, ama bardağın değişik dokusunu sevdi sanırım. Biz tuttukça içti, ilk aylarda 240 ml içiyordu. Sonra 360 a çıktı derken pipetli suluğa geçtik. Onu da ilk başlarda tutamadı, öksürdü bol bol. Sonra bir alıştı, şimdi hep pipetli bardağından içiyor. 300 ml lik, en az iki tane bitiriyor, bazen iki buçuk, üç.
acBa bebeğiniz biberonda diye sevmemiş olabilir mi? Alıştırma bardağı kesinlikle öneririm, ilk bir kaç gün alışmaması, boğazıma kaçması vs normal. Sonra alışınca eminin sevecektir, bir deneyin sterseniz.