Bebeğim artık 3 gunde bir kaka yapar oldu kaç tane mama değiştirdim yinede aynı. Sma şimdiye kadar kabız yapmıyordu meme mama gidiyoruz bu arada. 3 gunde bir kaka yi zorlanarak zorla yapıyor bende zeytin yağı koyuyorum arada mamaya anca onun katkısıyla. Ne yapacağımı şaşırdım 10 günü geçince kabız deniliyor. Ama yeşil ve sarı karışık kaka ve kokulu. Yapamayınca kakasını kokulu gaz yapıyor ne yapicam kızlar ben