srpl2020 Kızlar merhaba, Sağlık çalışanıyim 3,5 aylık kızım var bugün Covid aşısının 2. Dozunu vurundum ama emzirdiğim içim hiç rahat değil vicdan yaptım aranızda vurunan varmi