Merhaba guzel anneler benım bebeğim nie hala emeklemedi dedim durdum sonra yürümeye hevesini fark ettim Bnde hep yurume si için çabaladım artık tutunca güzel yürüyordu koltuk kenarında fln yürüyordu emeklemesi sadece geriye dogru kendini ittiriyordu hiç beklemiyordum artık emeklemesini bir haftadır bizim ki emekler oldu ve Bnde bosuna kaygılandım o kdr Dr kara götürdüm durdum birsy yok demelerine ragmen acaba Baska bir Dr a daha mı götürsem dedim, benım oğlan demek ki emeklemeden yürüyecek dedim ama emekledi benim gbi kaygılanan güzel anneler için yazayım dedim 13 ayında benım oğlan emekledi 😀 içiniz rahat olsun Dr unuz bir sıkıntı yok diyorsa 😀