Ferhaykoo Kızlar forumda ek gıdanın ilk gününü arıyorum 3 gün kuralına uyarak ilk ne verilmeli sizler ne verdiniz?💖
mina00 Ferhaykoo ben o kurala uymadım acıkcası bızde doktorlar oyle bısey soylemıyo, ben doktor onerısı ıle 5 aydan basladım ıyıkıde baslamısım, suzme yogurt verdım, kaynatılmıs havuc, papates verdım, sonra elma, muz
Ozgeruya Ferhaykoo bizim alerjimiz var o yuzden havucla basladim 3 gun kurali uygulamadik 1 gune 15 dk arayla cay kaşığı tatli kaşığı yemek kasigi olarak verdim 1 gun meyve 1 gün sebze olarak gittik ve once sularını denedik daha sonra pürelere gectik ayni medhotta
mina00 Ferhaykoo dogru her bebek farklı ama annesınız cocuguda sız dogurdunuz hıc kımsenın hakkı yok bence karısmaya, ben verdım pısmanda degılım bebegımde gayet yıyo, gorumcem 7 ayına kadar bebegıne hıc bısey vermedı kendı doktorları onerısıyle cocuk sımdı hıc bısey sevmıyo yemıyo agzını bıle acmıyo
Ferhaykoo mina00 annem de öyle söyledi 3 yaşında kardeşim 6 7 aydan sonra vermişlerdi şimdi çoğu şeyi yemez
Wolverine mina00 Ya şunu yapmayın işte kendiniz erken başlayınca çocuk sizin çocuğunuz kimsenin hakkı yok karışmaya ama görümce 7.ayda başlayınca eleştirmeye hak mı oluyor? 🤦🏻♀️ @Ferhaykoo 6.ayinda blw+ benim de desteğimle başladık ek gıdaya , ilk yoğurt tadımı yaptırmıştım. Anne sütüne yakın besinlerle başlaması için. Sonra sebze ve meyveler devam etti. Eğer alerjik bir durum yasamadiysam ilk gün 2.gune diğer sebze tadımı+ önceden tadım yaptığımız sebze karışık verdim. Şuan 1yasinda🌸
mina00 Ferhaykoo oyle aslında erken baslayınca bebek alısıyo cogu tadı bılıyo ve yemek ıstıyo gec baslayınca alısıncaya kadar baya zaman gecıyo
mina00 Wolverine elestırmıyorum kendısude sıkayetcı bu durumdan oda bana cabuk basla ben gec basladım yemıyo dıye onerdı benım aılemdekı ınsanlarla sorunum yok aksıne anlatıyorumkı boyle dedıler bana bende doktorun etrafın tecrube yasamıs ınsanların onerısı ve kendı ıstegımle basladım, cocugum 3-4 aylık oldugu zaman baslamam vermem 6 ay beklıycem dıyodum ama sonra gordumkı gec baslayanlar ve cabuk baslayanlar bana neler anlatıyo basladım bende
Ferhaykoo Wolverine Bizde yoğurtla başlıcaz sanırım içine anne sütü karıştırmak istiyorum öneriliyor baslarda