DyguHlya Hanımlar merhaba bu ay oto koltuğu almayı düşünüyorum 0-36 kilo 360 derece dönen ve yatış pozisyonu da olsun istiyorum fikirler olanlar yardımcı olabilir mi 🙏🏻
Woody DyguHlya 0 36 ay almayın derim. Çok güvenli bulunmuyor. Adac testini araştırıp, onu baz alırsanız daha iyi olur
mnnakanne DyguHlya 0.36 360 dönebilen yatıl pozisyonu olan bi öodel aldık cokda memnunun tavsiye ederim
edsn1 mnnakanne aynı şekilde biz de 0-36 ay 360 derece dönen Kraft marka oto koltuğu aldık çok memnunuz
Taze1mom DyguHlya daha yeni joie ı-spin 360 aldım ebebek indirimiyle çok beğendim ❤️ hatta instada birisi detaylı video atmış atayım size
Giizz DyguHlya instagramdan mühendisinoğlu sayfasından bakabilirsiniz incelemişti oda, bizde ordan baktık 😊