Tospikhann Kızlar avent philpdin 125 ml olanından ama plastık olanından kullanıyordumm. Smdi yeterli gelmediği için büyüğünü alcam fakat kararsızım sizce biberon cammı olmalı yoksa kalın plastikmi hangisi daha kullanışlı sizce😊
Mariposa Tospikhann plastik✋🏻 Cam almaya cesaret edemezdim herhalde cunku kızım eline ne geçse fırlatıp atmayı çok seviyor
Echche Tospikhann cam yeni doğunca kullandık. Büyüğe geçince cam almıştım kırıldı. Illa yere atıyor. Hemde ağır oluyor tutamıyor. Yuzune düşüyor agliyor. Kırılınca plastik aldim daha cok sevdi. Kendisi de tutabiliyor kırılmıyor da
PiSi_PiSi Tospikhann cam elimden 10 santimlik yere düştü hemen kırıldı aldığımında 2 ci günüydü 🥴 oyuzden plastik alin
YavruKurdum Tospikhann Cam aldım caaaat diye kırdım canım balım oğlum…… Şimdi de plastik kullanıyorum
Zumra_ Tospikhann benim kızım sürekli alıp atıyor ben aventin plastikten yana kullandım tercihimi cam kırılır diye
Eesay Tospikhann mamajoo nun PES diye bir biberonu var. Plastik gibi hafif ama plastikten farklı. Isıya maruz kaldığında plastikler gibi sağlıksız olmuyor. Ben kullanıyorum çok memnunum