Beyzan frauy bu cümleyi ben de kuruyorum ama artık olumsuz olarak söylüyorum 2 yaşına geldi asla bırakmıyor 🤦🏻♀️ emzik veren bebeğin uykusu düzelince bırakmali bence yoksa çok zor oluyor sonra 😔😔