ufuk0505 Kızlar merhaba bebeğim 8 aylık. Kendim bazen keten tohumu tüketiyorum kimisi faydalı kimisi de kullanma diyor bilgisi olan varmı
ufuk0505 derodunya öylemi işe yarıyor muydu pekğ bende hala adet olmadım çünkü, bebeğim emiyor gayet çok şükğr tadı değiştiysede emdi yani
derodunya ufuk0505 hic fayda görmedim ben hep düzensiz regl olurdum ilaçlar neler kullandım üç ayda bir bazen ayda iki birşet bulamadı doktor hamile kaldım simdi beş buçuk aylıkken ilk regl oldum digerini yedi bucuk aylıkken 🙄
ufuk0505 derodunya 8 aylık oldu hala olamadım bende, şiş bir göbeğim var bütün kilomu verdiğim halde gitmiyor o göbek adet yüzünden sanırım :((