Gfrn 1 ay oldu sezaryan oldum kot giymedim hiç pantolonlarımı giymeyi özledim giymelimiyim artık iç dikişlerimden korkuyorum hep yüksek bel ya da etek elbise giymekten sıkıldım :(
Zeynepadenmom Gfrn ben denemistim acımadı giymiştim tam olarak ayını hatırlamıyorum ama eğer acımıyorsa giy bence
MTkutay Gfrn 1 hafta sonra normal pantolon giymeye başladım ben ama otururken dikisime dikkat ettim 1 ay geçmiş giyin hiç bişey olmaz canim
ikos58 Gfrn ben 10 gün sonra falan giymeye başlamıştım düşük bel olmadıktn sonra sorun olmaz dikişler çok aşağıda kalıyor
Gfrn [bilinmeyen] bol geliyor valla canım :( 9ay kusmuştum hamilelikte lohusalığı da tek atlattım bu yüzden kurudum kaldım
Gfrn [bilinmeyen] konuyla ilgili değil ama birşey soracam sağlık ocağından 2.ay aşısı için ararız dediler 2 ay olduk bugün aramadılar ararlar mı gitmem mi lazım
Gfrn [bilinmeyen] aradım da aşı yokmuş gelmemiş arayacağım sizi dedi bende cuma günü ailemin yanına gidecem geç olsa sorun olmaz döndüğünde yaparız dedi inşallah birşey olmaz