Saat başı emzirin gerekirse biberon şırınga kaşık kullanın bol bol sıvı girmesi lazım ki sarılık yapan maddeyi atsın çişle kakayla biz 40 gün uğraştık gerekirse mama takviyesi yapın bende uyandıramazdım soyardım altını açardım bazen tekrar uyumasın diye üstünü giydirmeden sarıp emzirdiğimi biliyorum