Kızlar merhaba.Oğlum doğduğunda 10 gün yoğun bakımda kaldı ve çok kötü pişik olmuştu. Hastaneden çıktıktan sonra altını her değiştirdiğimde maşrapaya ılık su hazırlıyorum, ıslak mendili yıkayıp içine atıyorum. Bu şekilde temizliyorum. Çok şükür hiç pişik olmadı bir daha.Islak mendili sade kullanmak gerçekten zararlı. Çünkü bebekler çok hassas. Sizler bebeğinizin alt değiştirme bakımını nasıl yapıyorsunuz?