Uraz58 Kızlar bebeğimin burnu tıkanmış hırıltı yapıyor. Makinayla çektirmiyor bende öyle yapmak istemiyorum. Şırıngayla açıcam ama cesaret edemiyorum varmı yapan? Kaç ml koyuyorsunz
Utkucan Uraz58 yapıyoruz biz canım 2 ml bir deliğe 2 diğerine hiç korkma benim oğlum ağlamıyor bile 1 aylık daha
3children1mom Uraz58 Hiç yapmadim cesaret edip burun aspiratoru ile çektim sütüm ile ıslatıp birde cold mix mavi kutu var
Ef24 Uraz58 aspiratör zaten tahriş eder burnunu en iyisi şırıngayla yapılanı. 2.5 cc birine 2.5 cc birine sıkın YouTubeda videoları var izleyebilirsiniz burnundakiler olduğu gibi akıyor öyle
Browniidelisii Şırınga aldık ama hazır 5 ml lik serum fizyolojikler daha pratik oluyo tavsiye ederim. Yan çevirip bi sağına bi soluna az bekletip aspiratörle çektik biz
Birogretmendendahafazlasi 2 ml bir delige 2 ml diger delige olmak uzere toplam 4 ml temizliyordum doktor o sekilde soylemisti.