3 ay 21 günlük kızım 9 gündür ataklıyız, inanın her emzirme bir kaos bir muharebe, çıldırmak üzereyim amuda kalkıyorum resmen üstüne abanıp emziriyorum bi öyle alıyor öylede orta kulak iltihabı olur diye korkuyorum bezinde turuncu lekeler var vücudu susuz kaldı emmiyor nasıl aşabilirim bu durumu sağıp kaşıkla içireyim diyorum sırf ağzından iki lokma girsin diye, öylede sürekli sağıp vermeye alışır hiç emmez diyorum. Denemediğim yol kalmadı sessiz ortam karanlık ortam duş sevdiği müzik eşliğinde vs emmiyor emmiyor emmiyor 😔