Sule_K Sizin postunuzu gördükten sonra biraz acılı yedim ben de. inanır mısınız oğlum aşırı huzursuz normalde sabah uykularında böyle olmaz hemen emer yatardı. 😞 kusması da fışkırır gibi oldu. Gerçi hep kusuyor da bazı günler ekstra fazla kusuyor tıpkı bugünkü gibi . Bizde de yaramadı acı. Demek ki her bebek bir değil. En azından bende bu şekilde öğrenmiş oldum.