Merabalar kafam çok karıştı o zaman sizlerede sormak istedim :) bebeğim 8 aylık günde üç öğün ek gıda veriyorum kahvaltı çorba akşam muhallebi yada yoğurt vs bazen yiyor bazen yemiyor aralardada beni emiyor ama sanki az emiyor en fazla 2 dakka sonrasında emmek istemiyor geceleride cok sık uyanıyor acaba ek gıda fazla geliyor emmiyor sütümde azaldı sanki kafamda deli sorular sizde bebişler nasıl👀