Funnymom Bizim kesinlikle bir düzenimiz yok gece on kere de kalktı oluyor iki kere de kalktı oluyor üstelik çok uzun emiyor zaten meme uçlarım yara inanılmaz zor bir dönem gerçekten duadan başka hiçbir çözüm yok annem olması herhalde tımarhaneye boylamıştım inşallah bugünlerde geçer diyorum