bltern1 Mrb hanımlar bebeğim küvezde 12 gündür 2. Kez sarılık olmus sütle besleniyor acaba sütüm faydalı olmuyor mu bebeğime bugun birine söyledim sarılık olmuş tekrar diye o zaman sütün yaramıyor dedi var mı böyle bişey napabilirim çok moralim bozuldu 😔
bicirik bltern1 Nerden biliyormuş sen bakma millete öyle şey olurmu sütünüz yarıyordur zaten sütten olsa doktorlar mama verir 🌼
ikizbabymom bltern1 sütün sarılık yaptığını da ilk kez duydum cahillikmi desem kötü niyetmi desem bilemedim
Kelebegimmmm bltern1 sütün yaramaması gibi bişe söz konusu değil. Yüzlerce makale var artık. O laflar uydurma. Her annenin sütü bebeğine özel
151120 İlk defa duydum eğer sütünde sorun olsaydı yada sütünle alakalı bir şey olsaydı dr söylerdi mama vermeye başlarlardı diye tahmin ediyorum canını sıkma bence dr dünle sadece
Sunabay Lohusa bir anneye söylenecek en son şeyi söylemiş neyazikki var böyle dengesizler üzülmeyin.sarilik genelde anneyle bebeğin kanininayni olmamasindan olabiliyor