10 gündür hastanelerdeyiz. Soguk algınlığı diye gittik bronşit başlangıcı dedi. Testler de hiç bir çıkmıyor. Öksürüğü havayla hafiflettik. 4 gündür ateşle uğraşıyoruz. BAŞKA DOKTORA GİTTİK. SÜRÜNTÜ VERDİK. DUA EDİN NE OLUR NEGATİF ÇIKSIN. OĞLUM GÖZLERİMİZ ÖNÜNDE ERİYOR😢😢