Melegmanjel Merhabalar Benim 4aylık oğlum var bugüne kadar emzirip mama verıyodum ole bı düzen oturtmustum.fakat görümcemın sağlık sorunu oldugu ıcın hastaneye yatması gerektı ve onunda 2aylık bı kızı var bakacak kımse olmadığı ıcın eşimin aile bireyleri bizde bakılacağına karar verdı ve annesi hastanede tedavi gordugu ıcın(lohusalık depresyonu) sütü kesilmış bıze geldıgı akşam kızımız meme arayısındaydı bende dayanamadım nasılsa oğlumu emzırıyorum onuda emzırırım ne olacak dıe verdım bı nevı sut annesi oldum ailedeki herkes cok sevındı gunahsız bı yavrucak yaklaşık 1haftadır duzenlı emzıriyorum. Bu sefer oğlum Memeyı bıraktı nasıl yapabılırm tekrar alırmı tereddütlerim var aklımda en azından 6.Aya Kadar bı kaşıkta olsa anne sutu alsaydı acaba diğer Bebişi emzirince hısedıp gerımı çekti kendını anlamadım basına gelen varmı yardımcı olursanız sevınırım?