Eeisitan Nevalikom benim kızımında öyle doğduğundan beri 4 ay 2 günlük her doktor kontrolümde sorarım diyorum ama hep unutuyorum 🙂
Defnemm22 Nevalikom kızım 22 aylık hala sıcak doktor açıklamasını yapmıştı ama hatırlamıyorum çok oldu
Prenses_annesi22 Nevalikom bızımkıde oyleydı cnm doktor norml dedı sen beden ısısını baz al dedı yoksa kafası 37,5 koltuk altı 36,4 cıkyo 😁
NNF19 Nevalikom bebeklerin en çok baş ve enseleri terlermiş bende o zaman çok araştırmıştım göl gibi olurdu orada ter bezleri daha cok calisirmis 🥰